midjemått

Skriver upp det så det finn kvar till framtiden.
74 cm
Undra just vad det var förut? Mätte och hade oss hos mamma någon gång och jämförde med en måttabell för någon katalog. Minns att mina storlekar blev 36 över röven, 40 över magen och 38 över brösten, men det var ju för något år sedan.
Jag tittar för mycket på TV program med folk som bantar.
I morse efter jobbet joggade jag och Lajka, bort runt skolan, inte så långt men ändå. Tur att hon ville kissa och bajsa så man fick lite vilopaus ;-) Skönt att det inte är så kallt ute, för då får man ont i halsen om man anstänger sig.

Jobbet.. börjar känna igen mig lite där ute. Men å vad snurrigt det är. Hus hit och hus dit, ingen vidare logisk ordning på hur man kör. Jag vill stanna vid lådor vi redan har delat i och sådär. Inte många trappor att springa i. Tror han sa 25, men flera lägger man bara i tidningarna längst nere i trappen så då är det ju inte mycket till motion. Hoppas jag kan lära mig det här distriktet nu, för kan jag det så har man ju ett ganska soft extrajobb, som man kanske kan göra då och då även om man går kurs? Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du tycker inte att du börjar bli lite träning och viktfixerad???

2008-12-16 @ 20:01:08
URL: http://vanadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0