Nu då?

Jag somnade kanske vid 2 inatt. Vaknade kl 6 och kunde inte sova mer.. Kom på att jag hade tvätten kvar i torkrummet så jag gick ner och vek och tog upp den.

Mycket tankar som gör att jag inte kunde somna om.

Jag skulle nog behöva sova, om jag ska orka vara vaken ikväll. Sundström i Borlänge ju :) Sandra, jag och så skulle nog även Emma följa med. Men först skulle jag behöva köpa lite julklappar också. Å hur mycket folk lär det inte vara ute i butikerna nu? Hade tänkt mig rusta iaf. Sen att jag inte kan betala räkningarna i tid är en annan sak. Kan jag skjuta på hyran en vecka så ordnar det sig.

Ska kika på TVn nu. Kul när dom gör om folk. SKulle vara jätte kul att såna som kan gjorde om en, ny klippning, smink och kläder. Vet flera som skulle behöva det också.

Ikväll:

Peace & Love bjuder på gratis julfestival

Den 20 december kan du gå på julfestival och se bland annat Hanoi Rocks göra en av sina sista spelningar innan de upphör att existera som band vid nyår.

Hanoi Rocks
Mimikry
Stefan Sundström och Bongo Brains
Bullet
Prop Dylan
Goodlooking Trash
Little Marbles
1000 man on the run

Peace & Love X-mas festival
Tid: 20 december, klockan 18 - 01
Plats: Cozmoz, Borlänge
Inträde: Gratis (för att garantera sig en plats kan köpa biljett i förväg för 200 kr + förköp. Säljs via hemsidan).
Den obligatoriska garderoben kostar 20 kr.
Ålder: 15 år, under 15 i målsmans sällskap, 18 år i öltältet
Vinsten av detta arrangemang skänks oavkortat till Barncancerfonden och WWF.


http://www.peaceandlove.se/






Ska bli spännande. Nånting utöver det vanliga att höra Sundström sjunga på engelska och reggae typ. Hoppas på några av hans egna låtar också. Kanske nya Sabinalåten? "Vem fan e du? Jag e din fru"  Haha. Laddat hem låtar från när han spelade för oss i Norrköping, shysst att ha en så tidig verision av låtarna.

Flera av dom andra banden verkar också bra. Ganska varierat utbud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0