Nya distriktet

Fick inte sova ifred idag. Johnny och mamma har ringt och väckt mig. Men eftersom jag är ledig i natt så stängde jag inte av telefonen så jag får skylla mig själv. Distriktet i Långshyttan är förvirrande, men i natt körde jag en del iaf och sprang i lite trappor. Och de är svårt när det är så mycket snö, för man vet inte vart kanter och diken och sådant är. Hamnat på flera ställen där jag fått lov att backa bak för att kunna åka iväg för det var så mycket snö som man bara slirar i. Men det här distriktet.. om jag kan få in det är det ju soft eftersom det är så mycket färre trappor. Men i morse kändes det som jag hade rört mig för lite.. så jag joggade en liten vända med Lajka för att få röra lite mer på mig. Joggade även igår morse.

Var det inte det här att man jobbar 6 nätter i veckan så skulle det här jobbet va ganska shysst ändå. Han jag åker med nu har ju varit där i 15 år. Åh jag som inte kan tänka mig att köra mer än några veckor på raken. Var ju glad i somras att jag körde några veckor och sedan var ledig en vecka å sådär.

Nä, nu ska jag ta en dusch, nånting att äta, sedan ska jag åka till Ola.

Jonny ville ha hem folk på öldrickning och det kan säkert vara trevligt där, men jag åker hellre till Ola nu. Var ut på kingen här igår, med Lillan. Satt med trevligt folk och såg många jag känner. La märke till mycket som hände som jag aldrig skulle ha märkt om jag hade druckit tror jag. Kom på att jag bara hade käkat 2 rostade mackor så LIllan var och köpte nachos med så jäkla goda såser till, salsan med massa fräscha grönsaker i och en vitlökssås som var helt underbar.

Ja just ja, duschen var det dags för nu.. inte drömma mig bort i vitlöksåsens land ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0