ont

Ge mig en värktablett!!
Jag tror jag ska ha såna nånstans... Ska leta på en om en stund.
Vill bara vara under filten.. måpste nog ha en värktablett för att kunna fixa att gå ner och vika ihop all tvätt som hänger i torkrummet. Mensvärk alltså. Och ordentlig sådan!!! Ahh! Jag skulle ha blivit kille istället.

Sandra har varit här i eftermiddag/kväll. Så jag har nte fått ha min dator, haha. Men vi har iaf käkat pizza och köpt lite fler julblommor (1 liten en, 2 små julstjärnor). Så nu har jag nya växter att ta död på.

I natt ska jag ut på ett nytt distrikt då. Natten som var funkade väl ganska bra. Verkade stämma med antalet tidningar ganska bra iaf. Men det tog lite längre tid än vanligt. Kan ju bero på att de var lite halt och man inte kör som en galning då. Och att lampan i bilen inte ville lysa så det var svårare när man skulle kolla upp grejer i boken.

Ska bli spännande att se hur det nya distriktet blir iaf. Eftersom jag vet att mitt vanliga är ett av dom med mest trappor så kan det ju inte vara värre iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0