Rubrik

Jag är hungrig. Jordnötter och trocadero var inte så mättande. Bäst att försöka somna så jag kan äta frukost sen. Är faktiskt väldigt trött. Igår sov jag redan vid den här tiden.


Ridit 3 pållar idag. Vega, Krista och Grace. Grace hade vilat i 3 dagar och var laddad och bockade med mig. Lite läskigt. Jag är inte van med ridhästar som bockar, dom brukar kunna bocka mycket värre än våra små travhästar. Carnegie på skolan i Rättvik tex, jag hann inte ens fatta att han skulle bocka så låg jag på backen, hahaha. Det berättade jag aldrig för någon. För då hade jag väl inte fått rida någon häst ensam.


AF imorrn kl 13, hjälp mig komma ihåg det. Jag är dålig på tider.

Pernilla verkade inte så arg för att jag missade att komma och jobba i fredags. Hon frågade bara om jag hade glömt bort dom i fredags och jag erkände och sa att jag är omöjlig!!

Och nej, jag vill inte bli konditor. Räcker med en i släkten som kan göra helsnygga tårtor. Kusin Evelina.. som inte äter sötsaker själv gick och blev nånting sånt och gjorde massa fina tårtor. Imponerande faktiskt.

Jag ska ju bli lastbilschafför. Sen någon gång ska jag plugga nånting som har med biologi och ekologi att göra... Eller om man skulle bli lärare. Sommarlov, jullov m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0