Städat

Jag dammsög hela lägenheten ikväll :-) Skönt att få det gjort.

Ska inte jobba i natt. Bengt mådde tydligen så bra att han tänkte jobba fast det var tänkt att han skulle va sjukskriven. Så dom kostade på mig 6 dagars upplärning i onödan just nu då, haha. Tack säger jag bara. Fick dessutom ett paket från tidningtjänst i morse. Salt och pepparkvarn :-) Första jobb som jag har fått julklapp ifrån.

Red Krista förut idag. Tossiga gamla hästen, haha. Första galoppen skuttade hon och bockade lite i, och den sista fösökte hon sticka minst 4 gånger på bara en kort sträcka. Hon var faktiskt så uppe i varv att jag inte vågade svängen hemåt utan red en liten extra vända på små stigar till hon lugnade ner sig lite.

Nu kollar jag på ett program om den där kannibalen.. Helt sjukt. Och det sjukaste är att han kunde hitta någon som faktiskt ville bli uppäten!!

Sen ska jag väl sova.. Har bara sovit 3 timmar idag. Så jag borde kunna sova hela natten.. vi får se :)

Ja och just ja!! Sandra fixade både teoriprovet och uppkörningen som hon hade idag :-D SHit, alltså. Känns konstigt att hon som e så liten ska få köra bil!? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0