Vaken

Har varit vaken hela natten. Trots att jag inte jobbat. Men jag har inte bara suttit.. Jag har bakat och gräddat en plåt pepparkakor, planterat en hyacint, diskat, städat och plockat om i några skåp så jag kunde lägga in dom nytvättade filtarna och täckena.

Ska köpa julklappar idag är det tänkt. Undrar när jag kommer bli trött? Affärerna öppnar väl kl 10? Lika bra att inte sova innan så kanske man slipper värsta rusningen i butikerna om man är där kl 10.

Tyck att jag är sjuk i huvudet, men det är pga av att jag jobbat som mina dygn blir knasiga. Det är svårt att få tillbaka normal dygnsrytm. Skulle gärna somna före 23 och vakna senast 9-10. Men jag har ingen diciplin på mig själv så då äre svårt. Men om jag inte lägger mig och sover bort hela dagen senare idag så aknske man kan somna till kvällen på en bra tid. Skit samma, det blir som det blir. Enda tiden jag har att passa närmsta dagarna är väl att komma till mormor kring tiden då Kalle Anka är på TV.

Nä, ska plocka lite mera nu. Sen åka och köpa julklappar :)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0