Hästar och kor

Drömde som fan i morse innan jag vaknade. Full action i Kättboåsen. Hästtransporter folk, en konstig sulky och efter det lösspringande hästar och fjällkor i sken. En stor nordis som en gubbe fångade.. Själv fick jag tag i en liten shettis som jag fällde till marken och höll nere på marken under ett täcke?? En stor häst hoppade typ över oss. Gubbarna trodde att fjällkorna och kalvarna var stora tjurar. Nordisar, Islänningar och shetlandsponnyer var det i drömmen, jag är tydligen bra på att rasbestämma djuren i drömmarna, haha. 

Hade lite svårt att somna igår kväll. Snart 5 år sedan jag slutade i Rättvik och vad har man gjort sedan dess? Jag har i princip inte gjort mycket vettigt. Och det mesta jag har gjort har gått åt helvete. Låg och kände mig så jävla dålig. Men det kanske är för att jag jämför mig med andra.. Alla andra har gjort mycket vettigare saker, fast inget som kanske skulle passa mig. Vart finns det som passar mig? Ja, inte finns det i en etta i Hedemora iaf. Hatar att bo i lägenhet. Hatar mina grannar, kanske lite för starkt ord.. hat. Men jag gillar dom iaf inte. Knappt ett Hej får dom ur sig. Är bara stora konstiga gubben som säger hej. Tacka vet jag såna som andra anser sjuka eller störda på nåt vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0