Kurs

Skällande hund til och från i 2 timmar. Hemma på lunch nu. Hon får va hemma i eftermiddag. En folköl till lunchen... känns konstigt av nån anledning.

Gjorde en halvrolig övning idag. Jag fick vara exempel. Jag fick veta att jag är dålig på papper, har svårt att göra klart saker(men brukar ändå få det klart till slut), och funkar bra med rutiner typ. Fick alltså bara bekräftelse på det jag redan visste, men lite kul att det stämde så bra genom att bara svara på 3 frågor.


I morogn eftermiddag ska vi ha friskvård. Jag tror jag ordnade så jag kunde sticka ut och rida istället för att bowla.. men öhm? Jag kanske vill bowla iaf, vi får se hur det känns i morgon.


Kursen är roligare dom dagarna Vivi är där, ons och tors. Jag gillar henne, hon är positiv, men inte så där jobbigt positiv utan på ett bra sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0