Lösen

Var in och 'ändrade lösenordet här.. I och med bilddagbokens tjafs.
Jag har lite olika lösenord här och där. Men fan, det här var ju mitt bästa och äldsta lösen som ingen jävel har kunnat lista ut. Synd.. Får hitta på nå annat nu då.

Började kursen idag.
Dagen gick mest ut på att fika och sitta och vänta. Och lite presentation av alla. Hmm känns ju jävligt peppande att halva gruppen har gått den här kursen både en och två gånger förut. Shit!! Den måste verkligen leda till jobb va!?

Lajka var ute på långpromenad med sin kompis i två timmar medans jag var på kurs. Och fick smaskig mat när jag kom dit. SÅ mycket så att hon råkade rapa ut en skvätt på golvet ;)

Passar perfekt att dom är hundvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0