Bra helg

I fredags var jag och syrran upp till Romme och midnattstravet och Magnus Uggla.
I går var jag med Ola till Söderbärke och till några han kände och badade och grillade.
Ikväll kollade jag på Stiko Per Larsson på Daldansen.

Trevlig helg va?

Och i morse vaknade jag strax före 7 och kunde inte sova mer.. Men sov iaf mellan 16 och 19..

Oh, nej.. Jag glömde kvar min nyinköpta bok hos Ola. Jag läste inledningen i boken sedan somnade jag. Ser iaf fram emot att läsa den. Bob Hanssons bok "Gunnar".

Och i fredags innan Uggla var jag ute vid Näset och sov och badade. Sedan kom Emma dit och vi badade, solade och åt bullar. Och solade topless när gubben och tanten hade åkt därifrån. Vi hade iaf väldigt trevligt och jag har fortfarande ont eftersom jag brände mig i solen. Så innan jag ska ut i solen igen ska jag köpa solkräm.


Nu ska jag jobba denna vecka, 6 nätter. Sedan är jag ledig i 2 veckor, ska bli skönt. Hoppas på att kunna åka bort lite, ha semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0