jobb?

Hon som intervjuade i måndags ringde precis och dom vill att jag ska gå vidare och träffa regionchefen på onsdag kl 9 :)

Varför känns det ungefär som om jag är med i idol? Fast utan att sjunga.. Hade jag varit med där hade jag inte gått vidare.

Hur som helst så skulle det vara kul om jag fick jobbet. Vara med och bygga upp citymailgrejset i Fagersta, vara med från första början alltså. Ett heltidsjobb dessutom. Igår kväll satt jag och kollade på hus igen.. Ja det är nog nästan ett slags intresse jag har, kolla hus på nätet och drömma. Någon gång ska även jag bli svensson med hund, volvo och villa ;) Hunden har jag redan, men skodan .. den duger än så länge och bostadrätt.

Men vill inte ha för stora förhoppningar. så man blir besviken sedan.

Ingångslön på ca 14000, det är skillnad mot mina dryga 4000 i månaden som jag haft i allt för lång tid nu.

Lisa-cityman?

Kommentarer
Postat av: D

Ja hund och mann har du ju tydligen redan, igen, så du kan ju flytta dit så är du väl lite närmare till Fagersta, eller så köper ni hus tillsammans och skaffar den där svenssonfamiljen :)

2008-06-19 @ 01:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0