nä nä nä

Jag försöker tänka positivt. Mådde ganska bra fram tills nu idag. Kändes som att sommaren skulle kunna bli bra trots allt. Jag försöker ägna mig till att tänka på festivaler och annat som skulle kunna bli roligt. Vill ha en husvagn för bästa komfort, men för en hyfsat billig peng. De flesta skulle tycka att det är en bra idé tror jag.

Men nä jag kanske ska ta in på hotell eller? För det har man väl råd med!?

Dessutom tror alla bara massa skit om mig.

D och O är ganska lika.


Jag okar inte mer.

Kommentarer
Postat av: D

Visa att man har fel så ska ja tro nåt annat om dig. Svårare än så är de inte, men tydligen för svårt ändå...

2008-06-12 @ 03:45:01
Postat av: Lisa

Hyr en dokumentärfilmare som kan filma allt jag gör då. Mest spännande skulle nog alla timmar jag sitter vid datorn vara ;)

2008-06-13 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0