OJ oj

SHit, har TVn på.
SÅg precis hemska klipp i ett program.
Hur folk behandlade djur riktigt hemskt.
Det som verkligen fick mig att reagera var ett djur som dom flådde levande, man såg hur den låg och andades efter den hade blivit flådd!! Jag nästan skrek till TVn att "Den lever ju"!! Lajka som låg i fotändan på sängen gick härifrån, hon gillade inte min reaktion, jag hoppas hon inte såg på TVn. Tänk om någon skulle göra så med henne... shit vad grymt.

Ett annat klipp var det en man som klev på halsen på en björnunge eller nåt, tror han skulle döda den och klev omkring på den. Och massa andra hemska saker.

Det är inte ofta ett TV program kan få mig att reagera sådär.

Jag förstår att det inte sänds på barnvänliga tider.


Nu handlar det om en hund som far illa där han bor. Svälter och har hjärtmask och har anemi. Dom tönker trolign avliva den.. shit. Hur kan man missa att hunden mår så dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0