Ops

Oskickade mailet hade blivit skickat. Jag skulle in och ta bort det, men missade nog just själva ta bort momentet..

Annars håller jag på och packar och pillar och grejar.. Ska försöka få hjärnan att fatta vad jag ska ta med mig till Roskilde. Massa kläder hittils.. Varma kläder.. Tar jag med tjocka tröjor och raggsockor kanske det kan bli solsken ;-)

Regnjackan är spårlöst försvunnen. Byxorna har mamma kört häst med, så vi får hoppas att ingen är galet allergisk mot hästar. STövlarna är också gigantiska gamla stallstövlar.. Inte ridstövlar utan andra. Tänkte ta mammas gamla gummiridstövlar med hittade inte dom.

NU tänkte jag kila ner till hemköp och se om dom har sån där vegetarisk ravioli som jag gillade som fan :) Skulle köpa säkert 10 burkar att ta med mig om det finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0