oskickat mail

Massa skit. Mia är hos Ola och vägrar gå med på att träffa mig, vägrar t.o.m. att prata med mig. Han var hit idag iaf men man kommer ju ingenstans. Han verkar förstå mig och han säger att hon förstår hur jag känner det, men har ingen lust att prata med mig. Om hon brydde sig om Ola så mycket som dom påstår så borde hon kunna göra nånting för att han ska kunna må bättre, men det är tydligen inte han värd för henne?

På helgon fick jag även se att en tjej hade skrivit till Ola och ubndrade om han skulle åka till Göteborg. Så på det viset fick jag veta att han och Mia kanske tänkte åka dit. Tjejen som skrev det i fråga ville jag då säga nåt till och skrev ett mail och skickade, men nu när hon inte hade varit inloggad så raderade jag det. Men här är det jag skrev:

Tack.
Nu fick jag veta att Ola tänkte resa bort med sitt ex också.
Jag förstår inte varför han aldrig törs ta med mig till sina vänner. Jag har nog aldrig träffat dig vad jag vet..? Men släpa med Mia i hemlighet för mig gör han tydligen.

Inget ont mot dig.
Men jag blir så ledsen på hur han beter sig.

Hoppas du inte tar illa upp.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå ni är ju inte ens ihop, eller hur de nu var...

Hajar inte att du fortfarande blir förvånad hur allt är. Har ju alltid varit samma sak. Men de kanske ändras någongång under en 10års period

haha

2008-06-27 @ 15:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0