Slaggsten

Slaggstensfestivalen i Lilltorpet i Falun.
Drogfritt
"Vi vill skap en liten festival där delaktighet, mångfald och jämställdhet är målet och där olika synsätt ses som en tillgång. Där vi tillsammans, besökare, funktionärer och artister skapar ett klimat där alla känner sig delaktiga och välkomna."
Det låter väl trevligt.
Ikväll skulle en jag känner spela, gratis enstré.
I mrogon ska ANdra jag känner spela sedan fick jag även syn på att Sanna Carlstedt skulle spela :) Såg ju lite av henne i sthlm med steffe och ronny eriksson oh hon verkade grymt bra :) Ska bli kul att se.

Men det bästa av allt, haha. På programbladet jag skrev ut. DÄr priserna står.. under där står det " Om du ej har pengar, tala med insläppet så ordnar det sig"

Jag tror det här kan vara en riktig trevlig och mysig tillställning. Ska jag höra med systern och farsan om nån vill med?

www.slaggsten.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0