Hur skönt ...

Hur skönt var det inte att kunna somna om strax före 3 när nån idiot hade väckt mig. En kille stod och ropade Tommy en bit upp på gatan här. Och jag hade fönstret öppet. Så till slut gick jag och ropade åt han att hälla käften och gå hem och sova. Han sa nånting tillbaka.. men ropade inget mer och jag somnade om så gott.

Nu på morgonen väcktes jag ett annat liv. Tut-tut bilar åkte fram och tillbaka här. Den enda jag tittade ut på var en ambulans. Tror det hördes att dom tutade inte så långt bort, flera stycken. Måste ha varit nån olyka eller nåt på stan. Läskigt.

Antagligen blir det semester i drygt 4 veckor nu. Var på TM-online på liten intevju i förrgår och dom skulle höra av sig för ett eventuellt jobb i 3 veckor nu då. Men eftersom jag inte har hört nåt och det projektet är i full gång så tror jag inte det blev nåt, och det kanske är lika bra? Men hade kanske varit intressant att prova nåt helt annat.. och 3 veckor hade man nog stått ut.

Igår hade vi programridning på ridklubben. Med dressyrryttartest bedömning eller vad man säger. En poäng för alltihop, jag fick 6,0 och syrran fick 6,2. Är ganska nöjd med poängen med tanke på hur illa det kändes. Enda som gick okej var väl skritten typ. Ska se om vi har nån vettig bild att lägga ut, en där inte huvudet är kastat upp i luften typ.

Innan programmet.Gick bra små stunder iaf.Galopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0