Vill pyssla

SKa jobba om ca 20 min. Men egentligen har jag värdlens lust att pyssla istället. Baka lite eller kanske virka eller sy. Jag borde laga mina gamla svarta byxor. Dom som det är hål på knäet. Jag använde dom jämt innan jag hade sönder dem. Men jag har inget tyg att laga med.. Kanske skulle ha passat på att fråga mamma när jag ändå var där.. Men hade jag det i tankarna då?

Nä, nu ska jag klä på mig. Har legat och tittar på film, varulvar och sånt. Hoppas dom inte jagar mig i natt när jag delar ut tidningarna ;-) Tur att det snart är helt ljust ute igen.

Kommentarer
Postat av: Dellan

Woot? nej stackare :/ Du borde ligga i sängen

2008-06-02 @ 02:46:36
URL: http://hivesare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0