böld

Jag har nog fått böldpest. Ja så måste det vara och inom några dagar eller så kommer jag dö!!

Nä då, men jag har gnällt över en bulle bakom örat ett tag och det har liksom kännts lite som en blåsa fast med tjock hud. Nu n'r jag vaknade nyss var jag blöt bakom örat och tänkte att man brukar väl inte svettas där. Nä, man svettas inte där... Det var var! Bullen bakom örat var en liten grej fylld med var!!! Äckligt.

Jag har fått ur det gulaktiga och sega varet, men det fortsätter komma vätska, välsdgt opraktiskt att ha det bakom örat, jag vill ju se. Är som att klämma en gigantisk finne och det hade man ju velat se ;-)

Ja ja, nu ska jag äta nånting sen ska jag fara upp till Bollnäs idag. Jobba lite :) Och vem kommer sitta oh pilla bakom ärat idag då?

Men innan jag åker nånstans har jag paket både på ICA och posten att hämta ut. Lite kläder och modemet. Gud så spännande, vill egentligen bara vara hemma och titta på och testa dom nya grejerna :)
Usch!! att nya grejer kan göra en glad.. iaf för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0