läget

Vårdcentralen imorrn. Jag är nervös. Jpbbig dag imorrn. kommer gråta. kommer få huvudvärk. Mer än så har jag inte en aning om..

Käkat pizza idag. Hade inte blivit av om inte jag hade hjälpt en vän med lite sånt. förresten jöd jag på pizzan. Hans kort ville inte funka i automaten på stan. Det är alltid nå strul med uttagsautomaterna där.

Igår var det tänkt att Vega skulle träna på Romme men dom har hostat lite och så så vi hoppade över det. Jag tror jag ska åka och rida lite imorrn iaf. Jag kommer nog behöva komma ut lite i skogen och friheten. Jag är en försoffad och slö jävel.

Var ut nykter igår. Hade trevligt. Spelning och sånt. Funderar mycket över folk och alkohol... Tycker att det är ganska sjukt. Och den här synen som folk har på att man är nykter ute?? Att man är helt konstig för att man väljer att inte dricka och folk todde ju självklart att ja var chafför dårå. Det var jag ju inte, men fick köra folk till Säter sen iaf, men det var mest bara trevligt. Det som gjorde det hala bra med att va nykter var nog att jag inte var ensam om det. Först var vi 5 nyktra tjejer, sen 3 som var kvar tills dom slutade spela. Och vi t.o.m. dansade, jag som typ inte gillar det i vanliga fall.

Jag borde kanske försöka sova nu.. Men jag gillar nätterna. Det är på nätterna jag trivs att vara vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0