05:30

Slutade 05:30 i morse.
Det bådar gott för framtiden.. Fast jag kommer inte kunna köra lika fort som hon ju.. Då kommer jag ju missa en massa lådor. Fanns två st som var helt inväxta i buskarna. Dom missar man nog lätt.
Massa småvägar som jag inte ens visste fanns. Plötsligt var man på landet fast man nyss var i stan? Mysiga ställen också.

Han som hade vikarierat sist hade varit klar 08:30 första gången han körde själv, så är jag bättre än det ska jag vara nöjd tycker jag.

Så får man hoppas att jag vågar köra tillräckligt nära lådorna. Högerstyrt har jag aldrig provat förut. Men hur som helst, hon jag åkte med körde på en låda så den blev sne, så jag antar att det är lugnt om sånt händer lite då oh då ;-)


En hel del trappor blir det också. Men ett av dom på slutet som jag tog var det nästan bara folk på nedre botten som skulle ha tidning. Heja pensionärerna!!
Men tänk vad underbart det vore om man lyckades bli klar kl 6 på morgonen. Men hon körde bra fort, och vet vilka lådor hon inte ska dela i ju. Jag kommer ju få lov att titta på alla. Dessutom så är det drygt i hyreshusen, för dom har inga markeringar utan man måste ha boken med sig tills man lärt sig vilka som ska ha tidningar. Tydligen hade någon idiot fått för sig att det var kränkande för integriteten med med markeringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0