07:20

Första utdelningen by my self, Klar tjugo över sju, inte så illa va? Jag sa att jag skulle vara nöjd om jag var klar 8:30 ju :)

Bossen tyckte att det var helt klart godkänt för en första natt. Har hon läst mina tankar och kommit på att man kan säga att nån är bra också. EFtersom jag bara blev kvar 1,5 månad förut när jag bara fick skit för det jag gjorde.

Johanna som annars har distriktet, sa att det var det bästavlönade inne i stan.. eller nämnde det lite i förbigående.. Och om det stämmer så är det ju inte helt fel :) 106 kr i timmen, men sen tillkommer väl ob och sånt och extra för andra grejer också.


Orkar jag med detta så vore det ju bra. Men jag ska inte jobba så många veckor.. 6-7 st var det som hon visste nu iaf. Men har man tur så kan man ju få hoppa in när Johanna åker till Holland senare :)


Kl 15 idag bode jag vara på Spikgårdarnas lantbruk. Bestämt möte med en eventuell arbetsgivare där också.. Men ... shit, jag får kolla vilka veckor det var. För både tidningar och kossor hinner jag nog inte med. Först tidningarna från kl 3, direkt till kossorna som inte är glada om jag kommer efter 6, ledig 4 timmar på dagen(ZZZZZZZZZZZ) jobba igen till kanske kl 18-19, ZZZzzzz till kl 02. Och då är ju inte restiden medräknad. Men teoretiskt skulle det kunna gå, men bara om jag får upp tempot på tidningsutdelningen och aldrig är klar senare än 6. Men det är ju omöjligt att veta. Så.. Hur gör man då? Jag skrev ju på för tidningstjänst i natt, det var kanske dumt gjort. Kossorna hade ju varit på heltid. Men jag har inte petat på en ko sen jag slutade i Rättvik, eller möjligen kom jag åt nån när dom i stugan anföll oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0