På lördag

Men om jag inte ska gå det dära??
Hur blir det då??
Jag passar inte nånstans verkar det som...
Äsch, tänk inte framåt nu Lisa. Det gör dig bara deprimerad. Ta dagen som den kommer, jag vet iaf vad jag ska göra idag. Och på lördag också. Om ni vågar kan ni komma till ridklubben i Säter kl 14 på lördag och kolla på vårshowen. Kaotiskt och struligt tror jag det kommer bli iaf för mig. Syrran är typ ansvarig för hela skiten så vi får se hur det går. Men tanke på hur alla i min familj är så lär det bli FÖRSENAT ;-)

Jag saknar Krista. Har inte ridit henne på länge.. kanske red innan helgen?

I måndags var jag hos kotknackaren och funderade på att rida efteråt, men tänkte att det var nog bäst att ta det lugnt så inte kotorna trillar tillbaka fel igen. Jag har ganska okej i ryggen nu enligt kotknackaren. Benen är nästan lika långa iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0