Tradera

Jag är tradera-missbrukare. Men senaste tiden är det jag som har sålt grejer och kagt ut annanser istället för att köpa en massa grejer som jag gjorde innan. Fast okej, allt jag fick in på mina sålda grejer gick iofs till ett par kängor som jag köpte där ;)


Har kännt mig ovanligt fattig ett tag. Kan bero på att jag först idag fått in pengarna från 4e februari tills senare från försäkringskassan. För jag fick inte påskriviet och hade inte ordning på vilka datum jag hade jobbat m.m. Men idag trillade det in nästan 9000 kr :) Så jäkla skönt. Shampo, tamponger, ris, skurmedel och en massa annat som är bra att ha hemma ska jag köpa. Eller ja tampongerna är det bråttom att köpa, sista nu.  Tur att pengarna kom in idag!!

Fan att pengar ska vara en så stor del i hur man har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0