två sidor

Haha. I lördags skulle jag ha varit i Borlänge på nåntign med herballife eller vad det heter. Ett företag som man köper ett startpaket och sedan använder produkterna och får andra att börja använda och kanske sälja också. Pyramidtjosan typ som jag ser det. Men jag hade tänkt ge det en chans, för om det funkade hade det ju varit nice. Men hur som helst, utbildning och middag i lördags skulle gå på 250 spänn tror jag och jag har inte haft det så gott ställt nu. Inte kunnat betala tradera-tjejen som jag ska köpa kängor av tex. Men som tur är har hon överseende och jag har den här veckan på mig.

Hur som helst fick jag ett mail från Herbal life nyss, om att dom saknade mig i helgen och så.. Så först skrev jag det här:

Hej.

Ja, jag kunde inte komma. Har inte haft en spänn över på länge och sådär, då är 250 kr ganska mycket. Och det ni håller på med känns lite som bluff, att ni tjänar pengar på att sälja svindyra grejer till desperata tjockisar. Och visst jag tänkte till en början att man kunde se vad det var och köpa det där start-paketet, men det är väl alla som tänker så som ni tjänar pengar på. För i det stora hela så kan ju bara ett fåtal av dom som börjar tjäna pengar på det.


Så nog är jag seriös, läraktig och arbetsvillig. Men jag vet inte om jag anser att ni är det.


Men sedan kom jag på att jag inte vågade skicka det. Utan skrev ett annat:


Hej.

Ja, jag kunde inte komma. Har inte haft en spänn över på länge och sådär, då är 250 kr ganska mycket.


Jag vet inte om det är nåt för mig. Kändes onödigt att vara med i lördags när jag ändå inte har haft råd med start-paketet.


När har ni sånt där igen? Det kanske passar bättre en annan gång.

MVH

Lisa Wikström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0