droger

Det är så sjukt.
Varför ska folk behöva droga sig för att kunna gå ut och träffa varandra?
Och nu tänker ni på typ hasch, amfetamin och sånt va? Men nej, jag menar alkohol. Folk hajar inte att det är minst lika illa. Jag hajar.. samtidigt som jag gillar skiten också. Jag är så fruktansvärt kluven i vad jag ska tycka om alkohol.
Stod utanför krogen här igår vid stängning och vakterna och polisen hade fullt upp med folk som tjafsade med varandra. Och det var inte samma 2 utan det var flera som bråkade. Fan vi fick backa undan för man vill ju inte hamna mitt i nånting.

Man skulle fanimej ha ställen som liknar en ungdomsgård lite. Olika grejer man kan göra, spela spel, tv-spel, pingis, film, cafeteria m.m. där folk träffas på ett nyktert sätt istället. Men alla vill ju supa, så ett sånt ställe skulle väl aldrig kunna existera.

Jaja, skit samma.

Ska kolla till min fiskgratäng i ugnen och glo på TV eller nåt annat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0