frisk?

Än så länge är jag frisk.. 2-3 dagar utan pencillin nu då.

Sitter med min gamla dator och surfar idag. Allt är borta och windows ominstallerat. Tomt och öde. Men den funkar som en normal dator nu :-) Det tar inte en kvart att få upp en sida längre. Så nu har jag två fungerande burkar. Men det är ovant att ha windows XP nu..

Funderar på att åka till stugan i morgon efter ridningen eller på onsdag.  Vara där en vecka, sedan ska jag jobba mellan den 14e och 19e.

Efter jul säger AF-gubben att utbildningen ska börja för mig. Dom kör igång ett gäng v 45 men där skulle jag inte komma med. Så sen ska man sitta och köra flera mil om dagen och sådär då. Men det är lugnt, fått på vinterdäcken på bilen i fredags så det blir nog bra.

Så eftersom man ska gå utbildningen så vill jag passa på att va i stugan nu ju. Men man måste ju hem varje vecka för ridningen alltså. Å ridningen är ju kul. Red igår eftermiddag. Dressyr med Surprice, han är ganska skojig ju. Och i morgon ska vi ha gymnastikhoppning med samma hästar. Ska nog gå bra. Han brukar inte göra några konstigheter vid hindren iaf, och kör inte samma racing som för några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0