God morgon, men god natt för mig.

Hemma, rastat hund ätit frukost. Lajka fick lite havregrynsgröt med mjölk. Själv blev det obpy, pstmackor och som avslutning några bragokex. Bragokex är min nya grej.. Fan vad goda dom är alltså, hade glömt det tills nyligen när jag råkade köpa ett paket.

Nä nu säger jag god natt. Somna till han.. öhm hetta han Viggo i rederiet. Per M nånting va? Har programmet "vad blir det för mat" och ett program där dom jagar. Vad blir det för mat gillar jag. Det här ska jag nog byta kanal ifrån när jag ställt bort datorn. Jakt och fiske är inte så intressant. Jag kan meta aborre några gånger på sommaren, men mer än så är jag intresserad av att göra när det gäller fiske.

Ja fan appropå jakt. I ettan på gymnasiet hade dom en kvällskurs för att ta jaktlicens, jag tänkte gå den. Men det blev inte av, haha. Några år senare blev man vegitarian istället. Tänk om jag hade gått den. Lärt känna folk och varit med ut i skogen och skjutit älgar kanske? Nä jag ville inte skjuta några djur egentligen, jag tror jag bara ville gå den för att få ha en bössa :-) Hur som helst så hade livet kunnat se väldigt annorlunda ut om jag hade gåt den kursen.

Men.. med tanke på att jag redan i lekis trampade ihjäl en humla(med flit) och sedan blev ledsen för att jag hade dödat den och hade begravning och grät och det tog 2 timmar att komma hem till dagmamman från lekis den gången. Så jag skulle nog inte bli en bra jägare.


Sova var det ju jag skulle göra.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0