jobb m.m.

Andra natten jag har jobbat. Igår var jag klar 6.30 och idag 6.04 :) Helt okej tycker jag och distriktet är sig ganska likt sedan sista augusti när jag körde det här sist. Bara att det är 2 trappuppgångar som jag helt slipper gå in i nu :D Sen lite andra ändringar. Men man blir ju glad när man slipper lite ingångar.

I Onsdags fick jag hem paket från Ginza. Stina Berges skiva har gått varm i postbilen. Och hehe, gubben som går med hundarna på ett ställe varje morgon där jag delar tidningar fick nog höra lite sång när jag klev ur idag och inte hade sett honom, hahaha.

Efter jobbet idag så kom jag hem och gick ut med Lajka. Hon hittade nån plastförpackning som hon tog och toksprang runt runt på gräsmattan med. Hon var nog väldigt glad att jag kom hem. Hon hade ju varit själv i över 3 timmar. Sedan tog vi och joggade våran vanliga promenadvända. Och jag som trodde jag hade tappat massa kondition eftersom jag inte jobbat sedan 11 september.. men jag verkar ha hyfsad kondis fortfarande :-) säger jag nu, innan den eventuella träningsvärken kommer.

Har iaf krupit ner i sängen nu. Kunde ju inte sova så mycket igår kväll. Mellan 21.30 och 23 tror jag att jag sov. Men jag hade sovit tidigare på dagen ju, så jag fick nog 7,5 timme sammanlagt. Det ska kunna duga sägs det.

Det är tydligen fredag idag. Då vill man ju göra nåt.. Å jag är fortfarande massa sugen på at klippa mig!!! Eller åtminsone slänga i en toning eller nåt :-) Håret är så tråkigt nu ju. Sugen på att få känna mig snygg liksom. Minns inte ens när jag sminkade mig sist. Det är ganska kul att bara få fixa och ta på sig lite snyggare kläder och fixa i ordning sig lite. Jobbarmjukisar och ridbyxorna är inte jag känner mig sådär jätte snygg i, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0