Lista

1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.
2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN I SVARET PÅ FRÅGAN.

1. Hur mår du idag?
Fake baby
2. Kommer du långt i livet? 
Riddarna av mörkret
3. Hur är skolan för dig? 
How do you do! 
4. Vilket är ditt livs themesong?
I´m an android
5. Vilken är din livshistoria? 
400 slag 
6. Hur ser din framtid ut? 
Ingenting någonsin 
7. Hur blir din morgondag? 
Den osynlige mannen 
8. Vad är det bästa med dina vänner?
ung & sänkt
9. Vilken sång beskriver dig bäst?
visa
10. Hur ser ditt liv ut just nu? 
Indianer
11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning?
Alla visa män
12. Hur var du som barn?
Någon som dig
13. Vem kommer du gifta dig med?
Måste vara två
14. Hur ser världen på dig?
En helt vanlig dag
15. Vad tycker dina vänner om dig?
Teddybjörnen
16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? 
När det blåser på månen
17. Kommer du någonsin få barn?
Sabina ett.. (men den måste vara felmärkt.. en gammal verision av Sabina 3)
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Black math
19. Hur blir du igenkänd av folk?
Paradisets berg
20. Vilken är din livsfilosofi?
Crash! Boom! Bang!
21. Vad tycker dina föräldrar om dig?
Blott en dag
22. Tycker andra att du är attraktiv? 
Jag hatar söndagar 
23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
Jag vill inte gå hit





Nu får vi ha lite överseende med att jag har sjukt mycket Kent, Magnus Uggla och Lars Winnerbäck bland musiken på min dator. Jag kanske skulle ha gjort listan på nån speciell spelningslista isället. På frågan om jag någonsin kommer få barn blev det väldigt förvirrat eftersom låten kallades Sabina ett på spelaren men det var inte den ju.. Tror det var Sabina 3, den med "välkommen in i mitt vaxkabinett".. Ska man bara tänka på titeln för att få svaret eller ska man även lyssna på texten? Humm.. Jag tror jag tar detta lite för seriöst nu va!? Haha

Ska nog göra lite mat istället. Hur värmer jag tortillabröd utan micro!? Åh nej, jag dör ;-) Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0