mer jobb

Jahapp, min sista natt började med frågan om jag kunde köra några näter till. SÅ iaf 3 nätter till ä klart nu, suck.
Efter att jag lovat att köra fik jag veta att i morgon ska alla ha DD!! Alltså varje jävla lägehet/hus ska ha en DD. Alltså det är skitmånga! Minst 500 extra DD skulle jag tippa på. Nu tror jag att man får typ etra betalt per extra tidning man delar ut. Men de är bara några ören per tidning extra. SÅnt som känns ganska ovärt.

Men folk är sjuka nu. Både magsjuka och förkylda. Själv är jag förkyld, men än så länge utan feber. Känner jag mig febrig tänker jag inte jobba. Men än så länge verkar orken vara bra. Tack vare all sömn kanske?

Tog ut hästarna oh mokade efter jobbet idag. Åt frukost med Sandra och skjutsade henne till skolan. Nu ska jag nog sova strax.. och sova hela jävla dagen. Tråkigt, men nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0