snö

Var så jäkla trött igår, efter 2 dagars stalltjänst på ridklubben och mockning hemma hos våra hästar och ridning. Så jag tillät mig att somna redan kl 19. Så eftersom kroppen fått för sig att den ska vakna strax före 3 så gjorde jag det nu och känner mig pigg. Låg t.o.m. och funderade på att hjälpa någon av dom som delar tidningar här i närheten. Men sen såg jag vädret.. och tror inte jag vill ut för mycket, det snöar och blåser en massa.

Men nu är snön välkommen :) Så det blir mjukare underlag att rida på. Krista var jätte duktig igår, så roligt att rida henne när man skärper till sig så går det ju att få till det ganska bra. Tror jag blev lite inspirerad av att titta på träningen i ridhuset :-)

Men nu kommer snön verkar det som.. Vill någon åka pulka nån dag?

Har varit hos Ola i helgen också. Sovit där både fredag och lördag, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0