tiden går

Nästa helg är det 2 år sedan jag och Ola började träffas, förutom den där gången när jag och Lina var på hela huset och träffade dom där. Var det precis ett år innan eller? Ja det var det nog, jag hade ingen riktig koll så men jag tror Ola sa att det var exakt ett år sedan då.

Jag bara blev att tänka på det när jag läste nånstans om att hans ex hade varit ihop med sin nya snubbe i 2 år nu??? Öhm.. jasså? Redan? Jag trodde att hon och Ola var ihop för 2 år sedan.

Har varit på ridlektion ikväll. Försökt rida sluta.. Så jävla svårt ju. Hålla ställningen, yttre skänkeln för att få in bakdelen, inre skänkeln för att behålla ställningen eller nåt. Å så tyglarna att hålla reda på. Känns så jävla bakvänt att rida med hästen ställd i rörelseriktningen. Blandar ihop mina kroppsdelar. Tacka vet ja öppna, det börjar jag iaf få kläm på.

Ska ut och jobba om 2 timmar. Ligger här helt nybadad.. det var ju onödigt att bada om jag ska jobba och svettas och efter det ska jag till mamma och ta ut hästarna där, och när man ändå håller på är det väl lika bra att mocka. Sedan väcka upp Sandra och tvinga henne att göra mig sällskap och äta frukost. Det är ju så värdelöst att äta ensam. Det är bara när jag jobbar som jag tvingar mig själv att äta hyfsat ordentligt, för annars vet jag att jag inte skulle klara av att jobba.

Men nu äre iaf sista natten för den här gången. Och i natt om jag inte glömmer den så får jag ha mp3-splaren med mig. Har lånat batteriladdare av Sandra. Fattar inte vart min har tagit vägen? Har nån sett den?


Kommentarer
Postat av: ola

Tängte bara uppdatera dig lite ....



Vi träffades första gången 2005-11-25... Och hadde sex första gången 2007-01-23 o sist var 2008-11-08

2008-11-19 @ 07:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0