Tider och sånt ni vet..?

Varit på AF nu på morgonen.. Kl 09:20 kom jag på att jag skulle vara där 9:15!! Bråttom! Kastar mig på cykeln med Lajka i koppel. Trampar dit, med en liten kisspaus bara. Dörren är låst, väntar en stund och knackar men ingen dyker upp. Trampar hem igen och letar på min gubbes nr och ringer han. Så sen trampar jag upp igen och blir insläppt. Tur man bor nära då och Lajka slapp sitta i snön och vänta. Fast hon trivs ganska bra i snön.

Tydligen ska vi ses i den där gruppen lite då och då eller nåt. Ska dit nästa onsdag kl 13... ska verkligen försöka komma ihåg det nu!!

Fan jag som hade tänkt dra mig undan och sitta i stugan och elda, bada i balja, skita på utedass m.m.

Undrar om jag får flytta? Hur funkar det med utbildningar och sånt.. Vem vet om jag skulle bo i Mora kommun kanske jag inte skulle få gå det som är tänkt? Borde kanske besöka AF igen och fråga om sånt. Inte för att jag tror att dom vet.. men dom borde veta mer än mig.
Ja just ja. Mamma hade tid hos Åslund(veterinär) md Vega idag. Hon ringde ju igår och undrade om jag kunde följa med. Men jag tycker inte att man ska behöva göra sånt skit på Vega som Erik tyckte. Om hon är så dålig i bakknäna så man måste underhudsblistra kan hon väl få ta det lugnt istället och inte tävla. Hon har tydligen kommit med i lopp på Solvalla i helgen. Kanske man ska höra av sig till sthlmsvänner och fråga om dom tänkt gå på trav? Eller snarare kan tänka sig att gå på trav. Vet inte om det var lör el sön.




Skriv på:

http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,7220249&_dad=portal&_schema=PORTAL


Där hittar man även annat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0