Aah

Jag kan inte va inne en hel dag. Eller inne och inne.. Jag har sprungit mellan tvättstugan och lägenheten flera gånger. Cyklat ner till hemköp och köpt en melon m.m. och postat brev.

Men nu ikväll blev jag så rastlös att sista kissningen med hunden resulterade i jobbingtur med mina nerhasande för stora jeans, i regnet. Å visst vi sprang väl runt här på gatorna i en kvart bara, men satan så skönt på nåt vis. Sen när vi kom hem så gjorde jag 50 sit-ups.. Dom första riktiga som räknas sedan kotknackaren sa att jag skulle göra såna.. Det sade han redan i april ;-) Fick tummen ur ett halvår senare, haha. Men nu ska det göras minst varannan dag va?

I morgon blir det nog ridning igen.

Sen får vi se om jag vunnit tradera auktionen. Lagt bud på 25 spänn på en 26 tums TV att ha i stugan.. Men den ska hämtas i sthlm, men jag hade ju ändå tänkt ta mig ditåt snart igen. Och räknar med att Clabbe kan hjälpa mig med vägbeskrivning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0