Akuten

Varit till akuten i Avesta idag. Ringde först till sjukvårdsupplysningen och dom tyckte att jag skulle åka dit.

Både igår och idag på eftermiddagen har jag mått riktigt dåligt. Hur drygt som helst. Igår var jag hos mamma och kände att jag bara måste åka hem. Så nära att bara gråta, så jobbigt var det.

Idag var farsan här. Han kom hit med en mixer :-) Så nu kan jag göra roliga grejer, både mat och drinkar.

Farsan följde med som sällskap till Avesta. Men jag valde att köra själv eftersom jag ville försöka ha tankarna på nåt annat än hur ont det gjorde. Å så brukar jag köra aningen fortare än farsan. Jag tror jag aldrig har åkt i mer än kanske 95 när han har kört. SÅ då hade man ju suttit och bara mått dåligt och tyckt att allt gick så sakta om han körde.

Men nu ikväll känns det iaf lite bättre. Och har tagit första pencillintabletten, så nu borde bakterierna få problem ;-) Ska käka det här i en vecka. Men bra att jag fick det nu, för då kan jag åka till sthlm och hämta TVn jag köpt på tradera. En 26 tums vanlig TV för 22 spänn, det är lagomt pris tycker jag. Duger nog att ha i stugan. Sen ska man väl fixa en DVD dit också då. Men såna finns det ju ganska billigt lite överallt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0