blä

Idag finns det ingen som tycker om mig tror jag.

Var meningen att jag skulle ut och jobba i natt, men sen blev det inget med det heller. Tråkigt på sätt och vis. Det var bildistriktet som faktiskt är kul ungefär halva tiden av det man jobbar, och sen skulle jag behövt springa i lite trappor tror jag. Vill inte tappa kondisen.

Det regnar ute... Så, vem vill följa med och simma nu? Dom stänger 19:45 så det är lite bråttom.

Irriterande att jag sov till kl 13 helt i onödan när jag ändå var vaken vid 7 och kände mig pigg.


Äsch.. vi tar allt motionerande i morgon istället.


Nu ska jag ringa min far och fråga om han har hittat den där mixern han lovade att jag skulle få för flera år sedan. Skulle inte förvåna mig om det man kör i den i början smakar rök.. Allt hos han luktar rök. Man ska inte röka i fönstret, all rök blåser in då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0