förvirrande

Jag hade svårt att hitta rätt idag, så jag kom en halvtimme för sent till anställningsintevjun. Och självklart så hade jag glömt lappen med hnnes nr hemma. Så det var väl inte den bästa starten. Men förutom det så tror jag att det gick bra. Det lät iaf så. Sala ska öka ut med 100%.. anställa 6 pers till. Jag tror jag har ganska stor chans att få det. Det stora kruxet är ju att jag vill ta lastbilskort nu. Och äre så att arbetsförmedlingen kostar på mig ett lastbilskort så ska man ju verkligen passa på att ta det. För man vet aldrig om den chansen dyker upp igen.

Jobbet på citymail är nog ganska slitsamt. Som att dela tidningar fast på heltid ungefär.. Fast sorteringen är kanske inte så konditionskrävande iaf. Ingångslön på ca 14000.. inte den bästa lönen, men iaf nånting.

Åh fortfarande har jag inte en aning om när lastbilskortet kan bli aktuellt. Men jag tror att för att få ta det så ska man vara långtidarbetslös.. Så skulle jag få ett riktigt jobb... Så kanske chansen är borta.

Men hon på citymail fick ju inte höra om mitt läge, haha. Hur veligt det egentligen är.


Och enda tiden vårdcenralen hade idag hann jag inte tillbaka till ju. Så det blir väl akuten igen i helgen :( Snyft. Vill inte må så som jag gjorde sist. Är skiträdd för att det ska bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0