God natt i stugan

Hämtat farsan vid tåget idag och varit hos Fanny och Gunnar(farmor och farfar) och ätit våfflor och lånat duschen.
Så i morgon ska vi hugga i och ta reda på den där tallen. Vet inte riktigt när, vad, hur, osv.. Men men, det skulle ju göras denna helg iaf.

I övrigt.. vete fan. Ena stunden har man en gnutta hopp och tro på en framtid.. Men i andra stunden känns allt bara är skit och som att mitt liv dog i och med att Daniel dog. Och dom små ljuspunkter som har funnits senaste tiden har blåsts ut :(

Men, jag ska hålla god min och tänka på annat i morgon. Fortsätta mina fantasier om ett liv här uppe kanske.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Emma

(Känns fortfarande skönt att skriva adressen till min egen sida!) Tycker det funkar bra med nya layouten, äpplena är söta..Maträtterna får en visserligen att bli lite såhungrig, men det får man väl leva med..:-) Ska vi ta och ses någon dag när du är hemma igen? Var ett tag sen nu. /Emma

2008-10-11 @ 11:45:13
URL: http://www.skonahjordis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0