jobbansökan

Oj vad snurrigt min hjärna funkar idag. Stackars Uppsala kommun fick 3 olika ansökningar till jobbet på Jällskolans stall. Men i den sista fick jag iaf med referensnr. Nu tror jag inte på att få jobbet. Men hade det inte varit det perfekta jobbet. Jobba i stallet på ett hästdymnasium typ. Iaf om det liknar det i Rättvik. Det stallet hade varit soft att jobba i. Inte allt för slitsamt då man är ganska mycket personal och elever som hjälper till. Sen handleda elerna lite också. Och eftersom jag skulle ha koll på stället efter ett tag och hur allt funkar där så skulle de nog inte vara några större problem.

Men.. nu finns det nog folk med lite högre kompetens än mig. Jag har ju inte nå mer utbildning än dom som går ut 3an på ett sånt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0