komma över

Komma över saker. Hur gör man? Jag kan nog inte det.
I huvudet låter allt så bra när jag tänker, men sen när jag ska skriva ner vad jag tänker så kan jag inte formulera mig.
Vi tar ett exempel. Ett riktigt gammalt från när jag var sisådär 6-7 år kanske. Anders skar av mitt hopprep och fortfarande när jag tänker på det känner jag mig arg. Och jag fick aldrig någon som helst ursäkt för att han sönder mitt favorithopprep.  

Jag vet inte vart jag vill komma med detta egentligen. Men det är såna där grejer som jag tänker på idag.


Har satt fast Lajka ute här. En sån där skruv i marken. Hoppas ingen snor henne. Matte har svampinfektion och pallar inte att gå en massa!!! Först urinvägsinfektion, sen pencillin och pga av penicillinet får man svamp. Suck! Och svamp är inget jag förknippar med bra saker. Har ofta dykt upp som en extra börda när allt annat varit åt helvete.

Ja ja, i morse vid 10 blev jag väckt av min arbetsförmedlare. Han sa att jag skulle på studiebesök vid den där utbildningen i morgon. Lastbil.... Ehm, sen ringda han lite senare och sa att han hade lurat mig och att det var på onsdag. Alltså.. han har ingen koll. Och hur ska då jag kunna veta nånting. Jag frågar han saker men får aldrig några vettiga svar på det jag undrar. Jag vet inte vad som händer och absolut inte när det som kanske ska hända kommer hända. Hur ska jag då kunna planera nånting?

På fredag ska jag till Sala på jobbintervju. Det är väl de enda jag vet med säkerhet just nu. Men det beror väl på att arbetsförmedlingen inte har varit med och lagt sig i det. Haha.

Ja just det. Jag vet fortfarande inte om jag ska köra själv till Falun på onsdag eller om jag ska åka till Säter eller Borlänge och åka med dom som ska dit. Läskigt.. en drös främmande människor igen. En bunt förlorare, precis som jag. Haha, fast jag har kanske valt det själv lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0