Konståkning

Kollar på "Stjärnor på is" ikväll. Får vatten på min kvarn och börjar surfa och leta efter skridskor.. riktiga konståkningsskridskor! Hittar Teijas skateshop http://www.teijasskateshop.com/.. Och tro på fan.. En av våra gamla tränare :-D Men jag skulle inte tro att hon minns mig. Jag slutade ungefär i samma veva som vi fick henne. Tror det var hon som lufsa omkring på isen i snowjogging och visade hur vi skulle åka nån stegsekvens som jag aldrig fick till.

Men jag kom iaf så pass långt att jag slapp ha hjälm, och det var väl det som var målet för många.

Ska nog skicka ett mail och höra vad hon har för tips på skridskor för en kräsen fritidsåkare. Hittar man inga begagnade så kommer det nog gå på minst 2000, men då bör jag kunna ha dem livet ut om jag tar hand om dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0