Morgon

Gissa vem som kommer vara trött ikväll?
Varit vaken i drygt en timme nu. Men jag fick trevligt sällskap vid datorn en stund iaf. Skulle somna om men gjorde inte det. Ska kanske gå upp snart då. Fixa lite frukost, mata hästarna. Jag har drygt en timme på mig, de hinner man göra mycket på om man vill. Sen ska jag skjutsa Sandra till körskolan i Hedemora. Jag ska fixa lite med kaninen, gå på banken och borde förbi AF också tror jag. Men jag kanske ringer dit senare istället. Tror dom bara har öppet på eftermiddagarna på tisdagar.

Hungrig? Får inte äta mejeriprodukter till frukost pga medicinen jag käkar. Jag som vill ha oboy :(

Sen blir det ridlektion ikväll. Kavaletti och sånt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh, hade jag inte varit ensam med båda barnen ikväll så hade jag kommit och kollat på din lektion. suck

2008-10-28 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0