Urinvägsinfektion, och snuskgubbar på nätet.

Jahapp. Varit till vårdcentralen idag ich det var som jag trodde. Urinvägsinfektion. Har inte haft det sen jag var typ 5 år, vad jag vet iaf. Så då är det ju inte så lätt att veta. Men jag fick lämna kissprov och sådär och dom stack mig i fingret och kollade tempen och en massa. Två sköterskor råkade ta mig som patient båda två så jag fick ganska mycket uppmärksamhet, haha. Men jag fick iaf veta att det var lite bakterier i kisset och att jag inte var gravid.

Bilen var dum och startade inte när jag skulle dit så jag tog cykeln. Så Lajka fick pinna på en hel del för att vi skulle hinna i tid. Nu ligger hon och vilar bredvid mig i soffan.

Fick en länk av en främmande tjej på lunar till nåt annat kommunity, så jag gick med och kollade lite. Ganska tidigt får man en "flört" från en gubbe på 53 år. Och när jag säger att jag tycker att han är för gammal så får man tillbaka:
"tråkmåns. du lever inget spännade liv va?"
 
Skulle mitt liv vara mindre spännande för att jag inte vill ha en helt främmande 53 åring? Det dryga med detta är ju att det kryllar av såna där karlar överallt på nätet.

Kommentarer
Postat av: o

Aj aj . ine skoj med Urinvägsinfektion !!



Hade du mistängt att du va med barn då ?

2008-10-03 @ 10:56:01
Postat av: Lisa

Nä det hade jag inte, men dom kollade det iaf. Och idag känns det värre :(

2008-10-03 @ 14:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0