Video

YES! Jag fick videon/dvdn att funka ihop med TVn. Men den verkar lite seg och verkar inte vilja göra lika varje gång. Typiskt mig att få en till pryl som har en egen vilja.

Vet ni vad? Jag har fan lättare att styra över mina djur(som borde ha egen vilja) än över mina apparater.

Men kul att den funkar nu. Nästa grej är att veta vart man ska ha den placerad.. tur att jag fick med en bänk med hjul så man kan prova lite olika. fundrar på att ha den vid ytterdörren för att kunna titta bra, men då får man ju rulla undan den när man ska ut och sånt. För även om jag vill ha den uppe på vinden sen så kan ni glömma att jag försöker bära den upp dit ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0