Fint väder

Om vädret blir lika fint i morgon som det har varit idag så ska jag försöka passa på att njuta av solen. Först och främst ridning av våra hästar. Minns inte ens när jag red dom sist. Förra lördagen kanske det var?  Om jag känner för det rider jag båda, mamma jobbar i natt så det kan vara skönt att slippa ut med hästar då.

Sen kanske man kan åka till nåt soligt och trevligt ställe. Har lagt ner planerna på ett sista dopp nu iaf. Fan, usch sista doppet blev i äckelpölen Hönsan. Men lite dragen som man var så sket man i det och simmade rakt över sjön i midnattens dimma.

Lingon? Det brukar va avkopplande.. men jag har ine använt förra året burk med sylt ens. Jag är nog världens bästa att anställa som bärplockare. Äter sällan det jag plockar. Fast.. jag plockar sakta. Undrar vart min bärplockare är? Städade ur den ur bilen i våras tror jag.

Å jag vill ha en sån där hängmatta också :-) Helmysig ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0