Helg

Haft en bra helg. Träffat många trevliga människor och några hästar också.

Däremot har jag haft ont i tån sen i fredagsnär jag lagade mat till mig och Sandra. Från högsta hyllan i skäpet tappade jag ner vaniljsockerburken rakt på tån!!! Har gjort ont att gå med skor på sig. Men jag har varit ute och gått en hel del iaf. Var ute och gick redan vid 9 i morse tex.. Jä jä, normala dygnsrytmen börjar infinna sig :) Lagom tills man kanske ska ut och lära sig ett nytt distrikt :( Men skoj ändå. Lära mig chefens distrikt så jag kan hoppa in och jobba om nån blir sjuk. Och enlit min tro så kan det inte var så mycket trappor som i de andra jag haft. jepp jepp.


Nu har jag suttit och beställt hem lite presentkort. Som jag får som belöning för att brukar svara på temoundersökningar och grejer. SÅ eftersom jag inte hämtat ut en enda belöning förut så hade jag många poäng som jag kunde lösa in, och löste in 300 till present kort på hundringar hos Åhlens, HM och Lagerhaus :) Tänkte att det kunde vara bra att ha sen när det börjar bli dags att köpa julklappar eller när jag behöver ge mig själv nån liten uppmuntrande grej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0