jaaa

Vaknade halv 3 och kunde inte somna om. Har sett en film, kollat på lättlagat, nån talkshow och ätit pigglin och en macka. Undra om man ska försöka somna ett tag till nu snart? Eller vara vaken hela resten av dagen? Med min självdiciplin lär det inte funka. Min plan var ju att åka till stugan på onsdagen denna vecka. Ridklubben tisdag kväll, sen stugan. Vi får se hur jag gör, skulle även vilja simma.  

Hade en väldigt trevlig eftermiddag igår iaf. Ridning och middag.

Intressant


Om du brydde dig borde du ha agerat redan.

Jag har försökt, men nu tänker jag ge upp helt och hållet.

Kommentarer
Postat av: O

Jag Har aggerat så som dom flästa skulle ha gjort .. Inge skoj att dela mä sig av sin tjej typ!!



Vad är de du har försökt ? och totalt misslykats med ...



Hoppas de funkar bätre med den du inte har träffat än .. och att de är okej att du är med andra samtidigt då ..

2008-09-19 @ 07:27:39
Postat av: Lisa

Inte ett jävla dugg okej. Å vill inte ha nån som släpar hem sitt ex stup i kvarten och som är så där hemlig som du varit ibland.

2008-09-24 @ 02:08:39
URL: http://lisawikstrom.blogg.se/
Postat av: o

de står att de fins 2 komentarer ... men de syns ingen ???

2008-09-30 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0