japp

och fast att det gick ganska smidigt förra natten så kommer samma gnäll igen. Jag vill inte!!

Alright, Lisa. Det finns ett slut denna gång. Du vet ju det. Du pallar. Kl 6 får du sova igen. SOVA SOVA SOVA!! Det är det enda jag gillar tror jag.

Lägger in ny musik på mp3-spelaren.


Ringde och snackade med en Henrik på citymail idag. Dom kommer vilja ha mig som vikarie i höst i Fagersta. Men jag skickade ändå en ansökan även till Sala. Det är 1,5 mil längre till Sala än till Fagersta från Hedemora, men Sala känns som en trevligare stad tycker jag på nåt vis? Ja ja, vi får se vad som händer helt enkelt.


Arbetsförmedlingen verkade kunna hjälpa mig mer nu också. Eventuellt lastbilskort så småningom?? Men det skulle inte förvåna mig att dom hinner ändra reglerna för det dära igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0